wtorek, 19 marca 2013

Rozdział 23

Grecja Oczami Nikki

Po tych słowach już nie wytrzymałam po prostu wybiegłam z klubu nie wiedziałam gdzie biegnę, ściągnęłam buty i biegłam przed siebie po piasku, słyszałam z sobą krzyk, jego krzyk. Nagle znalazł się obok mnie. Stał za mną i  nic nie mówił czułam jego obecność. Odwróciłam się do niego powoli i popatrzyłam w jego oczy, tak staliśmy wpatrzeni w siebie...

Żadne z nas niczego nie powiedziało, staliśmy wpatrzeni w siebie, zalani łzami. Irlandczyk podszedł do mnie i opuszkami palców starł łzy, które wolno spływały mi po policzkach. Widziałam smutek w jego błękitnych oczach, nie chciałam go ranić, nie chciałam aby z mojego powodu, te  zawsze radosne oczka były smutne.
-widziałeś?-zapytałam, nie musiałam tłumaczyć o co mi chodzi. On wiedział, dokładnie wiedział. W odpowiedzi tylko pokiwał głową. Rzuciłam się blondynowi na szyję i zaczęłam płakać. -Niall, ja nie chciałam żeby on mnie pocałował, nie odwzajemniłam tego pocałunku, od razu o odepchnęłam, nie chciałam Cię ranić- dostałam nagłego słowotoku, spowodowanego paniką, nie mogłam dopuścić myśli, że go stracę. Chłopak pogłaskał mnie po włosach, chciał mnie uspokoić.
-wiem Nikki, wiem. Widziałem wszystko.- Oderwałam się od niego i spojrzałam w oczy, dlaej był smutny.
-więc dlaczego jesteś smutny? - nie odpowiedział. Wyciągnął w moją stronę dłoń, którą pochwyciłam i dałam się mu prowadzić. Ciepło jakie wydobywało się z jego dłoni działało na mnie uspokajająco, dodatkowo chłopak delikatnie masował kciukiem wierzch mojej dłoni. Nie wiem dokąd szliśmy, całkowicie mu ufałam. Doszliśmy na pomost, który był oddalony od całego żywiołowego , nocnego życia greków o kilka minut drogi. Weszliśmy na pomost i usiedliśmy na samym jego końcu. Delikatna morska bryza pieściła nasze twarze, a fale moczyły stopy.
-wiesz dlaczego jestem smutny? -nie odpowiedziałam- czuję, że Cię tracę. Zachowałem się jak idiota wtedy z ta całą sprawą z Zaynem, ale szczerze ja po prostu byłem zazdrosny. Nigdy o nikogo nie byłem tak zazdrosny Nicole, jesteś tą dziewczyną, na którą czekałem. Czuję do Ciebie coś bardzo mocnego..- urwał na moment, i spojrzał na mnie- ale ja nie wiem co ty czujesz w stosunku do mnie, nie mam pewności, że czujemy to samo.

I wanna be with you
I wanna feel your love
I wanna lay beside you
I can not hide this even though I try
Heart beats harder
Time escapes me
Trembling hands touch skin
It makes this harder
And the tears stream down my face


- Niall, ja... nie wiem co powiedzieć. Chciałabym cofnąć czas do momentu kiedy się poznaliśmy wszystko to lepiej rozegrać. Chyba za szybko zostaliśmy para, nie znaliśmy się jeszcze, ale jednak coś nas do siebie ciągnęło od początku. Tęsknię za tymi czasami kiedy się wygłupialiśmy jak dzisiaj, wiesz? Dzisiejszy dzień przypomniał mi jaki jesteś wspaniały. Jak chodzi o uczucie jakim Cię darzę. Mam mętlik w głowie Niall. Mętlik. Nie wiem czy to co do ciebie czuję, można nazwać miłością. Wiem jedno, jesteśmy czymś więcej niż przyjaciółmi. Jest jeden problem, nie wiem co czuję do Zayna - po tych słowach chłopak wstał i patrzył na mnie z nienawiścią- Proszę zrozum, znałam go przed tobą, mamy długą i zakręconą przyszłość, nie zrozum mnie źle.

If we could only have this life for one more day
If we could only turn back time

-Jak ja mogę nie zrozumieć Cię źle? Leciałem za Tobą do Grecji, walczę o Ciebie, tylko po to, żeby usłyszeć, że nie wiesz co do mnie czujesz?
-Nikt Ci nie kazał tutaj przylatywać, nie prosiłam o to ! - staliśmy na przeciwko siebie krzycząc, zamiast spokojnie rozmawiać.
-Czy ty zrozumiesz, że zrobiłem to bo chciałem? Chciałem o nas walczyć? Zrobiłem to dla Nas !
- a nie zauważyłeś, że od dłuższego czasu nas już nie ma? Sam to zakończyłeś, pamiętasz?! Więc nie rób z siebie teraz niewiniątka. Przyleciałam tu sama, nie mówiąc o tym nikomu, ponieważ potrzebowałam to wszystko przemysleć.
-tak, wiem. Nate na pewno pomógł by Ci to wszystko przemyśleć!
-możesz skończyć, bronić się debilnymi argumentami, co on ma do tego wszystkiego?  Chcesz wiedzieć co poczułam kiedy go pocałowałam ? Nic! Słyszysz nic nie poczułam- podeszłam bliżej niego stojąc twarzą w twarz, dzieliło nas tylko kilka centymetrów- Nie poczułam nic, Zero uczucia. Wtedy myślałam o tobie, o smaku twoich ust, o tym co do ciebie czuję.
Po tych słowach chłopak wbił się we mnie swoimi ustami. Tęskniłam za tym smakiem, dotykiem. Jego zapach otulił mnie całą. Nasze języki pragnęły siebie, tak samo jak nasze dłonie, które błądziły po ciałach, jakby chciały zapamiętać każdy centymetr naszego ciała, jakby to był nasz ostatni pocałunek, ostatni dotyk. Pragnęliśmy siebie. Powoli przesuwaliśmy się w stronę morza, jednak nie zwracaliśmy na to uwagi, po chwili Niall zrobił coś czego się nie spodziewałam. Oderwał mnie od siebie, co spowodowało przezabawne mlaśnięcie naszych ust a następnie popchnął mnie do wody. Dobrze, że moje buty nie miały zetknięcia z wodą, bo chyba bym go zabiła, chociaż nie. Teraz też go zabiję.
-Zabiję Cię Horan Idioto ! - krzyczałam, a blondas stał na pomoście i tylko się śmiał- Kretynie jeden pomóż mi wyjść.
-nie zmierzam- nagle zaczął się rozbierać  z uśmiechem na twarzy ściągał buty, spodnie koszulkę aż w końcu został w samych bokserkach.Popatrzyłam się na niego z niedowierzaniem kiedy zaczął ściągać majtki.
-proszę oszczędź mi tego - powiedziałam i teatralnie zakryłam dłonią oczy.
-będziesz tego żałować, ale ok- zaprzestał ściągać bokserki- Na BOMBE! - krzyknął i z rozbiegu wskoczył do wody, tuż obok mnie.
-idiota- krzyknęłam kiedy wynurzył się z pod wody z tym swoim głupkowatym uśmiechem.

Blondyn zaczął się śmiać i chlapać dziewczynę wodą. Czekoladowo oka nie pozostała mu dłużna i tak jak małe dzieci z krzykami, piskami i donośnym śmiechem bawiła się para przyjaciół, nie przyjaciół. Co z nimi będzie? Czy los zechce złączyć ich w parę? A może ma dla nich jeszcze kilka sprawdzianów przy których będą musieli udowodnić, że są dla siebie stworzeni? Może los splata im figle i Bóg chce aby odnaleźli prawdziwą miłość, może nie koniecznie u siebie? Jeżeli jest to tylko chwilowe zauroczenie? Nikt nie wie co będzie z nimi dalej, nawet oni sami nie maja całkowitej kontroli nad swoim losem.

_____________________________________

 Co myślicie o tym żebym dodawała rozdziału częściej a krótsze, jak ten ?  Sądzę, że to będzie lepsze i dla mnie i dla was. Ale nie ma nic za darmo, po przeczytaniu proszę skomentujcie ;) To wiele dla mnie znaczy <3  Dodałam narracje osoby trzecie, która obserwuje z boku całą sytuację, podoba się ?





20 komentarzy:

  1. Oo, jestem pierwsza :D
    Si, si, si ! Podoba się *.*
    I jestem za tym, abyś dodawała częściej :D
    Ahhh, magia, po prostu czysta magia w rozdziale *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny *_*
    I w sumie to dobry pomysł, bo nie mam cierpliwości by tyle czasu czekać na długie rozdziały xd
    Ta część z perspektywy osoby trzeciej też mi się podoba, fajnie to napisałaś.

    iamhorangirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świeetny ! Oni muszą byc razem ! :o Prooosze !

    Bardzo podoba mi się pomysł z narracją w 3 os. i częstszymi rozdziałami :DD i...ONI MUSZĄ BYC RAZEM !

    +Zapraszam do siebie ^^

    -OomN

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się podoba.! I dodawaj tak jak teraz częściej ale krótsze.~! KOCHAM TWOJEGO BLOGA>!♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba! Tylko Niall i Niki muszą być razem! Oni sa stworzeni dla siebie! Czekam na następny! Zapraszam na mojego bloga http://dream-love-friendship.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem za częstszym dodawaniem rozdziałów :) Rozdział super, no i ja też oczywiście uważam że Niall i Niki muszą być razem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaa Czy ja ci mówiłam ze to jest Boskie i Genialne ?? Jeśli nie to ci powiem jeszcze raz to jest Boskie i Genialne :) Kocham Too ♥ Ja jestem za częstszym dodawaniem rozdziałów :D

    Pozdrawiam <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na następny :) zapomniałam do pisać XD

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny :)
    czekam następny :)
    niall i nicole parą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem za :) A co do rozdziału super , jak każdy innny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zajebisty rodzial. ogolnie super blog *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. KochamKochamKocham *______*
    Nie możesz zapomniec ze Nikki ma być z Niallerem <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak tak tak tak tak tak!!! To jest fantastyczne!!! A końcówka najlepsza hehe ja i te moje zboczne myśli hehe Narracja trzecioosobowa nadaje takie świerze spojrzenie na całą sytuację naprawdę dobre rozwiązanie Gratuluję Pozdrawiam Ada

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku dziewczyno , uwielbiam Cie i pisz tak dalej <33

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne, dalej pisz ! kocham cię ! \<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! *,*
    Nie miałabym nic przeciwko,gdybyś dodawała codziennie xD Ale rozumiem,jeśli nie masz czasu,albo coś ;/
    Czekam na next ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie raczej nie dam rady, ale postaram się co dwa dni, więc możesz oczekiwać dzisiaj kolejnego rozdziału ;)

      Usuń