niedziela, 20 października 2013

Konkurs ;)

Hej dziewczyny !
Wpadłam na pomysł moim zdaniem dobry, jestem ciekawa jak wam się spodoba.
Chodzi o to, że nie mam pomysłu na rozdział kolejny i pomyślałam sobie, że może to wy napiszecie ten rozdział ?
Osoba, która napisze najfajniejszy moim  zdaniem i najbardziej pasujący do sytuacji zostanie moją wspólniczką tego bloga! Wtedy oby dwie byśmy tworzyły dalej tą historię i wtedy na pewno nie było by takiej długiej przerwy oraz dodatkowo najlepszy rozdział zostanie opublikowany. Co wy na to ?
Swoje propozycje rozdziałów piszcie w komentarzach. ;)

Nikki <3

5 komentarzy:

  1. kiedy będzie jakiś rozdział? już prawie 5 miesięcy nic nie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam pomysł...że będzie ślub i wiesz impreza itp. i nikki wpada pod auto np. i niall jedzie do szpitala i ona jest w stanie krytycznym a kiedy wyzdrowieje niall i nikki pogodzą się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie to oklepane :)
      ja wprowadziłabym do opowiadania pewną osobę trzecią. może ci się spodoba to co napiszę :)

      Usuń
  3. Kiedy kolejny rozdział? Czekam, wierzę w cb i mam nadzieję żr będzie kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) nominowałam Cię do Libsten Awards!! :O więcej informacji na http://thisdarknessinsideme.blogspot.com/2013/12/libsten-awards.html

    OdpowiedzUsuń