sobota, 3 sierpnia 2013

Informacja

Po pierwsze bardzo mocno dziękuję za tyle komentarzy pod ostatnim postem, jesteście najlepsi.
Po drugie już zabieram się za wyjaśnienia dlaczego tyle mnie nie ma. Otóż przez długi  okres byłam w Hiszpanii więc nie mogłam pisać a szczerze powiedziawszy nawet mi się nie chciało, marzyłam aby tam pozostać, no ale nie ważne. Wróciłam kilka dni temu, ale chyba rozumiecie są wakacje. Wstaję rano wychodzę do siebie na podwórko po smażyć się na leżaczku, popływać w basenie albo pograć w tenisa. Później wychodzę ze znajomymi i tak mija mi dzień za dniem więc ten czas wolny jest ale automatycznie go nie ma. Nie mogę wam obiecać, że rozdział pojawi sie wtedy i wtedy bo sama jeszcze nie wiem kiedy cos napiszę. Ale ten blog NIE zostaje w żaden sposób zawieszony, ja po prostu muszę odpocząć.

Buziaki.

2 komentarze:

  1. Szkoooda ;c no ale każdy ma prawo do wypoczynku ... ;c CHOCIAŻ już tak bardzo chce ten następny rozdział że nawet nwm jak to opisać :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie są wakacje :-] już nie umiem sie doczekać następnego rozdziału ;-)Mam nadzieję ze dobrze sie bawiłaś i wypoczełaś =)LOVCIAMMM i POZDRAWIAM *-*

    OdpowiedzUsuń